Company Logo

Τρόποι Πληρωμής

Δωρεάν Παράδοση!

Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορω να δώ την στάθμη του μελανιού μου αν χρησιμοποιώ αναλώσιμα τις AgfaPhoto;

 

Δίνοντας μεγάλη σημασία στους πελάτες μας και στο πως θα χρησιμοποιούν στο έπαρκο τις δυνατότητες των προϊόντων μας και στην σωστή χρήση των αναλωσίμων, πλέον μπορείτε να μπείτε στην παρακάτω ηλεκτρονική μας διεύθυνση και να κατεβάσετε τον αντίστοιχο driver για τον εκτυπωτή σας και να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα της στάθμης του μελανιού σας!

http://supplies.agfaphoto.com/en/printer-driver/

 

Από πού προέρχονται τα αρχικά του κατασκευαστή μελανιών,  toner & drum της TPI;

  

Είναι τα αρχικά από τις λέξεις T (Toner) P (Paper) I (Inkjet). Η κατασκευάστρια εταιρία χρησιμοποιεί τα αρχικά αυτών των τριών λέξεων για τα προϊόντα της. Εξάλλου εκτός από τα μελάνια και τα toner παράγει και χαρτί εκτύπωσης.

  

Υπάρχει κίνδυνος αν χρησιμοποιώ συμβατά μελάνια/ toner;

  

Καθόλου! Δεν πρέπει και δεν υπάρχει διαφορά στην ποιότητα εκτύπωσης χρησιμοποιώντας συμβατά αναλώσιμα της TPI ή AgfaPhoto. Εξάλλου δίνουμε 2 έτη και 3 έτη εγγύηση αντίστοιχα επειδή είμαστε απόλυτα σίγουροι για την ποιότητα των προϊόντων μας.

  

Πόσα χρήματα εξοικονομώ αγοράζοντας συμβατά μελάνια/ toner; 

 

Η εξοικονόμηση έχει να κάνει και διαφέρει ανάλογα με τον εκτυπωτή σας. Αν λέγαμε κάποιο γενικό κανόνα θα επισημάναμε ότι περίπου κερδίζουμε ένα νέο toner ή μελάνι σε κάθε νέα αγορά. Είναι αυτονόητο ότι εάν η χρήση είναι μεγάλη θα κερδίζετε εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ σε ετήσια βάση. Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε και την προστασία του περιβάλλοντος!

 

Γιατί δεν εκτυπώνει σωστά ενώ έχω αλλάξει μελάνι ή toner;

 

Κάθε φορά που τοποθετείται νέο μελάνι ή toner είναι σημαντικό να κάνετε πρώτα μία δοκιμαστική εκτύπωση για να δείτε πώς εκτυπώνει, εάν δεν εκτυπωθεί σωστά (δηλαδή αχνά η με γραμμές) τότε να κάνετε ένα καθαρισμό κεφαλής μέσα από το πρόγραμμα του εκτυπωτή σας.

 

Γιατί δεν έχει αλλάξει η στάθμη μέσα από το πρόγραμμα του εκτυπωτή ενώ έχω αλλάξει μελάνι ή toner;

  

Κάθε φορά που τοποθετείται νέο μελάνι ή toner επειδή σας έχει δείξει η ένδειξη ότι η στάθμη είναι χαμηλή ή σας ενημερώνει το πρόγραμμα του εκτυπωτή σας για αυτό, να κάνετε την αντικατάσταση με τον εκτυπωτή συνδεδεμένο και ο υπολογιστής σας να βρίσκεται σε κανονική λειτουργία. Σε αντίθετη περίπτωση η στάθμη του μελανιού δεν θα αλλάξει μέσα στο πρόγραμμα και θα βλέπετε ότι η στάθμη είναι χαμηλή, δεν σημαίνει όμως ότι το μελάνι δεν είναι γεμάτο!

  

Από πού αναγνωρίζω τι μελάνι ή toner πρέπει να αγοράσω;

  

Εάν ανοίξετε το κάλυμμα του εκτυπωτή σας θα δείτε το νούμερο του μελανιού σας. Επίσης το νούμερο αυτό είναι και πάνω στο μελάνι ή στο toner, σε κάθε περίπτωση ακόμη και με το μοντέλο του εκτυπωτή σας μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αγοράσετε το σωστό προϊόν (πχ. Epson T050, HP 364 μαύρο, Xerox LaserJet color 6180, ML 1042 κτλ).

 

Το μελάνι ή το toner διαρκεί όσο αναγράφεται στην συσκευασία;

 

Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι οι σελίδες εκτύπωσης που δίνουν όλοι οι κατασκευαστές είναι με 5% επικάλυψη σελίδας και με συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης πιστοποιημένο με ISO και πάντα με ρυθμίσεις εργοστασιακές σε συνθήκες εργαστηρίου και σε οικονομική εκτύπωση. Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει ότι εάν εκτυπώσετε φωτογραφία ή μία ολόκληρη σελίδα δεν θα εκτυπώσετε το μέγιστο των σελίδων που αναγράφουν οι κατασκευαστές. Για να έχετε καλύτερη διαχείριση στην απόδοση σελίδων να κάνετε χρήση της οικονομικής εκτύπωσης.

   

Πως κάνω μία παραγγελία;

  

Μπορείς εύκολα να κάνεις την παραγγελία σου με πολλούς τρόπους:

  

Από το site: όταν βρεις το προϊόν που χρειάζεσαι, πάτησε στην επιλογή «Στο Καλάθι» και ακολούθησε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

  

Από το τηλέφωνο: καλώντας στο +30 24610 40944 ή στέλνοντας Φαξ στο +30 24615 05860 και εργάσιμες ώρες και ημέρες Δευ-Τετ-Σαβ (09:00~14:30) & Τρι-Πεμ-Παρ (09:00~14:00 & 17:30~21:00).

  

Μέσω e-mail: στέλνοντας e-mail απευθείας στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

  

Ποιοι είναι οι Τρόποι Πληρωμής;

  

Απόδειξη λιανικής: Η εξόφληση της παραγγελίας σας πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  

Αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας για ποσό έως 500 € κατά την παράδοση του προϊόντος (Έξοδα Αντικαταβολής 3,10 €), στον χώρο που επιλέξατε (σπίτι, γραφείο, εταιρία).

  

Για δική σας ασφάλεια θα πρέπει να είστε παρόν για την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας και την ταυτότητα σας.

 

Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.

  

Καταθέτετε το χρηματικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρίας:

 

Eurobank:  
 Αρ. Λογαριασμού:  0026.0394.19.0100018263
IBAN:  GR6102603940000190100018263
 SWIFT/ BIC:  ERBKGRAA 
   
Alpha Bank:
 Αρ. Λογαριασμού:  507-002101-019799
IBAN:  GR3001405070507002101019799
  SWIFT/ BIC:   CRBAGRAA
   
Εθνική Τράπεζα:  
 Αρ. Λογαριασμού:  652/606314-48
IBAN:  GR0801106520000065260631448
 SWIFT/ BIC:  ETHNGRAA
   
Τράπεζα Πειραιώς:  
Αρ. Λογαριασμού: 6614-113556-501
IBAN: GR3301716140006614113556501   
SWIFT/ BIC:  PIRBGRAA

 

με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμο σας. Κατόπιν στέλνετε το καταθετήριο είτε με e-mail στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. είτε με Φαξ στο +30 24615 05860.

 

 Από 500 € και άνω σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις (φορολ. νόμος 4172/ 2013) από 1/1/2014 που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) όπως και για παραστατικά χονδρικής (Τιμολόγιο Πώλησης) άνω των 500 € θα πρέπει να εξοφλούνται μόνο με τους παρακάτω τρόπους:

  

- Κατάθεση / έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.

 

- Επιταγή.

 

 Τιμολόγιο: Αν είστε εταιρεία ή ελεύθερος επαγγελματίας στην ink4all σας δίνεται η δυνατότητα να αγοράσετε από το www.ink4all.gr και με τιμολόγιο πώλησης, εφόσον συμπληρώσετε κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία Εταιρίας/ Επάγγελμα/ Διεύθυνση/ Πόλη/ Τ.Κ./ Α.Φ.Μ./ Δ.Ο.Υ..

  

Οι τρόποι πληρωμής και όροι ισχύουν ακριβώς όπως στην περίπτωση της απόδειξης λιανικής.

  

Πως Παραλαμβάνω και τι χρεώνομαι;

  

Προσφέρονται όλες οι δυνατές επιλογές παράδοσης της παραγγελίας σας:

   

Παράδοση στο χώρο της επιλογής σας σε όλη την Ελλάδα με τις ακόλουθες ξεκάθαρες χρεώσεις:

  

Δωρεάν όπου υπάρχει φυσικό κατάστημα ink4all και παραλαβή απο αυτό.

 

Δωρεάν παράδοση προϊόντων για αγορές μεγαλύτερες των 80 €* σε όλη την Ελληνική επικράτεια.

 

Για αγορές μικρότερες των 80 €* τα Έξοδα Αποστολής είναι 3,50 €.

 

*Ισχύει για παραγγελίες που το συνολικό βάρος δεν ξεπερνάει τα 2 κιλά.

Παράδειγμα (ένα δοχείο μελάνης 69ml ζυγίζει περίπου 82 γραμμάρια) και (ένα toner με απόδοση 1.500 σελίδες ζυγίζει περίπου 1 κιλό).

Για προϊόντα με βάρος άνω των 2 κιλών η χρέωση για κάθε κιλό επιπλέον είναι 1,20 €.

Έξοδα Αντικαταβολής 3,10

Τρόπος πληρωμής

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Αντικαταβολή.

Χρήση PayPal.

Παρακολούθηση Παραγγελίας

Ενημέρωση μέσω e-mail μέχρι την αναχώρηση της παραγγελίας από την αποθήκη.

Από εκεί και πέρα θα ακολουθηθεί η διαδικασία παραλαβής από ΕΛΤΑ/Ταχυμεταφορές.

Παρακαλούμε προσκομίστε την ταυτότητας σας κατά την παραλαβή του προϊόντος.

Σε όλες την ανωτέρω χρεώσεις ο νόμιμος  Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνετε.

 

 Σε πόσο χρόνο παραλαμβάνω;

  

Ο χρόνος παραλαβής της παραγγελίας εξαρτάτε από το χρώμα που εμφανίζετε κάτω από το προϊόν που επιλέγετε και υπολογίζεται σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (εξαιρούνται Σαββατοκύριακα και αργίες).

  

Ποιο συγκεκριμένα:

  

  1. Η χρωματική επιλογή με πράσινο σημαίνει ότι υπάρχει διαθεσιμότητα στην Κεντρική Αποθήκη.
  2. Η χρωματική επιλογή με κίτρινο σημαίνει ότι υπάρχει περιορισμένη διαθεσιμότητα στην Κεντρική Αποθήκη.
  3. Η χρωματική επιλογή με κόκκινο σημαίνει ότι υπάρχει έλλειψη διαθεσιμότητας στην Κεντρική Αποθήκη με πιθανή ημερομηνία παράδοσης 1~5 ημέρες.

  

Πως μπορώ να ακυρώσω παραγγελία μερικώς ή ολικώς;

  

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εντελώς ή μερικώς, πριν την παραλαβή της. Επικοινωνήστε με e-mail ή τηλεφωνικά και θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία της ακύρωσης καθώς και για την επιστροφή χρημάτων σας στην περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία σας.

   

Διαθεσιμότητα προϊόντων

   

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται καθημερινά και εμφανίζονται κάτω από κάθε προϊόν.

   

Η ink4all ορίζει με συγκεκριμένο τρόπο την κατάσταση αποθέματος του κάθε προϊόντος. Ωστόσο, μπορεί να συμβεί ο αριθμός των παραγγελιών να ξεπεράσει τον αριθμό των διαθέσιμων προϊόντων στο απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε με ενημερωτικό e-mail όπου θα σας υποδείξουμε την ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος για την αποστολή του.

  

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αυξομείωσης των τιμών;

  

Τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. Οποιαδήποτε μεταβολή της τιμής από την στιγμή εκείνη και μετά, βάσει του ισχύοντος εμπορικού δικαίου δε μπορούν να ωφελήσουν ή να επιβαρύνουν έναν πελάτη.

Ακολουθήστε μας!

Αναζήτηση Δέματος



Όροι & Προυποθέσεις Πωλήσεων
Συχνές Ερωτήσεις
Τρόποι Αποστολής
Ασφάλεια Συναλλαγών

Ανάπτυξη - SEO - VoipWebNet Solutions